Football Coach Instruct Teen Football Players. Young Professional Coach Explains for Kids the Strategy of the Game.

VOETBALSCHOOL

De voetbalschool is een vrije, eigentijdse voetbalschool voor kinderen vanaf 5 t/m 14 jaar. De voetbalschool is opgericht om kinderen op een leuke manier in groepsverband te leren voetballen, waarbij er gevoetbald wordt met kinderen van eigen leeftijd en niveau.

Een goede techniek draagt bij aan voetbalplezier. Je wilt de baas zijn over de bal, je wilt controle, je wilt bepalen, een lekker gevoel. De RS Voetbalschool gaat weer techniektrainingen verzorgen voor de onderbouw binnen de club. De RS Voetbalschool gaat samen met jou werken aan je handelingssnelheid en je zelfvertrouwen waardoor je spelplezier vergroot zal worden. In een periode van een aantal weken/ trainingen werk je doormiddel van gerichte techniektrainingen aan je voetbal skills.

De voetbalschool wordt gegeven bij:

• ASV Dronten