3-DAAGSES

Is uw zoon en/of dochter tussen de 5 en 15 jaar oud en gek op voetballen, buiten spelen en spelletjes? Of vind u het als ouder belangrijk dat uw kind niet hele dagen binnen zit tijdens de vakantie? Dan zijn de sportieve voetbaldagen een perfecte uitkomst!

De RS-Voetbaldagen staan alle dagen in het teken van sport en spel, waarbij de de kinderen zich geen minuut zullen vervelen. Onze 3-Daagses zijn inmiddels een begrip in Dronten en omgeving, waar kinderen nieuwe vriendjes ontmoeten en de gehele dag sportief bezig zijn.

Iedere 3-Daagse staat er een nieuw programma klaar waarbij we de kinderen introduceren met ons nieuwe aanbod spellen en zal er tevens een stormbaan aanwezig is of bij mooi weer wateractiviteiten/attracties. Sport en spel wisselen elkaar af en iedere dag wordt er samen geluncht.

Lunchen kan geheel vegetarisch en indien uw kind allergieën heeft horen wij dat graag zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Pas van Dronten

Indien u in het bezit bent van de Pas van Dronten en er staat een tegoed op de pas kunt u tevens bij ons uw tegoed inwisselen zodat uw zoon en/of dochter mee kan sporten. Mail voor meer informatie naar rsvoetbalschool@gmail.com voor meer informatie